Thursday, January 22, 2009

fuhhh.....dasat nokkss

Hehehe sorilah, lame da xupdate blog..ni pun kat ofis lg..poyo x hahahaha....smalm singgah pesaka pun dpt kejap jek..bie pun xsempat nak jumpe.

Sini keje belambak k..masuk2 jek 1st day da dpt tender kena handle...2nd week, da kena assigned accounts...the following week lagi, kena assigned lagi existing accounts yang memerlukan tuan baru..campur prospects aku..dlm list funnel ade sampi 33 accounts, gile tak? Memang tak tekejar aku..tapi aku tak de nak komplen, aku suke macam ni, baru rase macam bekerja..lagi satu, kat sini movement agak pantas, kalo lambat, tak tekejar ko...tu belum cite quota, juta-juta siot sorang. Time-time ni kat ofis ade orang lagi..kalo kat pesaka, 5.30 da sunyi hehehe kat sini, kalo kul 9pm tu ade orang lagi memang standard la..In fact, aku pun kat ofis lagi ni..meja tengah besepah ngan tender document. Next week aku outstation..kota baru siot...bosan gile..sib baik 1 malam jek, tu pun sebab nak submit tender. I might be going to Ipoh gak next week, melawat site..perrgghhh...penuh adventure nokksss!! Mak sukak!!

Accounts yang dibawah jagaan aku pun besepah-sepah..all around peninsular...my job require me to travel a lot....kalo kat ofis pun, tak sempat nak dok saje..ade jek benda nak kena setel..client yang paling menarik, KWAP la, sebab atas ofis PESAKA...bole la aku singgah2kan, jumpe korang sume...

Rindu gak nak lepak ngan korang bile jumpe smalam...nanti rajin2 la arrange..karok pun macam menarik..tapi, jangan la buat time2 keje & kat pavillion, kang ramai tak dapat join..bosan la..

Wokeh....nanti bile free, aku hapdate lagi k...tata..mmuuuuaaaahhhhhhhh!!!!!!!!!

4 comments:

badd said...

bz nye minah nih...gile ahh!!!wa caya sama lu beb...tapi, dalam banyak2 perenggan tuh, perenggan ke-4 tu yg aku suke...haaa!!!bab karok tuh...hehehe...lame seyh tak karok...ape lagi, minum air asam banyak2...prepare nak gi karok nanti...

Lynn Najib said...

hehehehehe tu ar..plan ar cepat..huhu

Anonymous said...

dasat kau nok..bz ngalahkan Karam Singh Walia! Bagai tanam tebu, takkan peria yg tumbuh. <-peribahasa dia dlm buletin utama semalam!! hahaha

Encik Jay said...

Khamis lepas baru je singgah kat Century Software punya opis. 4 tingkat dia amik ek kat Dataran Tiga Dua PJ tu. Dgr citer ur company nak jadi competitor company I, aiseymen..kene keje kuat ni..huhu..kang kalah..hahaha..Cam menarik keje u ek? All da best!!